co wymienic?

Autor: Wojtek W (wlowoj_at_op.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 12:28:55 MET

Czołem
Podrasowałbym troszkę kompa, bo dostaje zadyszki. Wiem że najlepiej
byłoby wymienić go na nowego (wiem też że lepiej być młodym, zdrowym i
bogatym niż starym, chorym i biednym :)). Komp jest już troszeczkę
niedzisiejszy: baleron 466/525, ram 196, Voodoo3 3000. Chodzi z WIN98SE.
I teraz żeby się zmieścić w kilku stówach co lepiej:
- nową płytę z Athlonem 1.7 (Voodoo zostaje)
- wymienić "wudziaka" na, powiedzmy, Radeona 9000 (bo gdybym chciał coś
tańszego, czyli 7500 to już chyba lepiej GF4MX440, nie?) pozostając przy
procku 525Mhz.

Co da lepsze rezultaty. W grach oczywiście - raczej nie najnowsze
wypasy, ale w takich B&W czy Colinie2 już pojawia się drobna czkawka
(momentami - przy większych panoramach, detalach itd).
W wersji z nową płytą i prockiem ram urośnie do 256, bo teraz stara
płyta nie widzi drugiej połówki...

ja sam lekko skłaniam się do wersji Radeon...
proszę o radę

pozdrawiam
Wojtek