Re: Temp cel633

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 12:37:50 MET

Użytkownik "Dikol" <dikol_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam procka cel633_at_855. Rozsmarowalem paste termoprzewodzaca tam gdzie
> trzeba, jednak proc osiaga temperatury do 50st.
> Powinienem obnizyc troche taktowanie z powodu zawysokiej temp.? czy moge
> jeszcze trcohe procka podkrecic?
> Jaka jest temp. w ktorej cel umiera?

jak ci sie system nie wiesza (szczegolnie gdy grasz w jakas gre 3d) to nie
musisz zmniejszac temp. i taktowania, jezeli jednak masz zwisy to obniz
nieco (zwroc tez uwage na taktowanie agp i pci, bo to tez moze byc przyczyna
zwisow)

co do temp w ktorej cel umiera to najpierw ci sie system zawiesi, no chyba
zebys zwiekszyl duzo duzo napiecie vcore to moglo by sie cos stac - ja mam
cel950 @1266 (fsb 133, vcore z1.75_at_2.00) i przy duzym obciazeniu grami 3d i
gdy jest w pokoju cieplo to dochodzi gdzies temp. do 58C i albo wylazi z gry
albo kompa zawiesi - ale rzadko

pozdrawiam