Re: Problem z A4Tech

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 11:55:17 MET

> Daj sobie spokój z A4Tech. To najgorsze myszki, z jakimi miałem do
> czynienia!

miales PH:)

> W ciągu roku padły mi 3. Ostatnio miałem przypadek taki, że jak
> nią ruszałem, to kursor stał w miejscu, a jak nie ruszałem, to jeździł po
> całym ekrania ;) Podejrzewam, że winny jest sposób mocowania kabla.

Nie sposob mocowania kabla a uzytkownik ktory ciagnie mysz za ogon i mysli,
ze nic jej nie bedzie ...
Rozni producenci stosuja rozne kable i trwalosc myszy zalezy od tego w jakis
sposob sie ja ekspoatuje .
Ja od wielu lat uzywam A4-techow i najprostrzy model 520 sprawdza sie
najlepiej ...

Jezeli tak bardzo lubisz torturowac myszy to kup bezprzewodowa ... tam nie
powinno byc takich problemow :)