Re: Problem z A4Tech

Autor: Jakub Zysnarski (jaqbek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 08:22:03 MET

> jest
>
> Nie znam tej myszy, ale ogólnie rzecz biorąc
> takie objawy występują, gdy mysz jest zaniczyszczona.
> Należy wyjąć kulkę i oczyścić stykające się z nią rolki.
> Operacja ta zawsze przynosi efekt i mysz zazwyczaj działa jak nowa.
> Miałam juz chyba 3 myszki tej firmy
> i we wszystkich ten problem okresowo występował.
> Potem sprawiłam sobie Logitecha i wreszcie mam spokój.
> W pracy mam również Logitecha, ma już około 3 lat
> i ani razu nie wymagała czyszczenia.
>
> Pozdrawiam !
> d_r
Daj sobie spokój z A4Tech. To najgorsze myszki, z jakimi miałem do
czynienia! W ciągu roku padły mi 3. Ostatnio miałem przypadek taki, że jak
nią ruszałem, to kursor stał w miejscu, a jak nie ruszałem, to jeździł po
całym ekrania ;) Podejrzewam, że winny jest sposób mocowania kabla.

Pozdrawiam
Jakub