Re: Koprocesor

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 11:52:56 MET

On Sun, 9 Feb 2003 09:12:57 +0100, Andrus wrote:

> Dzień dobry wszystkim czytającym

> mam notebooka IBM700C z prockiem 486SL 25 Mhz. komputerek nie ma koprocresora a jedynie miejsce do jego umieszczenia (tak mi się przynajmniej wydaje). Czy istnieje możliwośc "racjonalnego" zakupu czegoś takiego ??. Gniazdko jest kwadratowe i ma wymiary 25 x 25 mm i z kazdego boku po 17 styków

> Gdzie coś takiego dostanę i czy w ogóle można coś tkiego dostać a może wymontować z czegoś ??

> Dziękuję

Skąd wiesz, że nie ma kooprocesora ???
i486SL, to energooszczędna wersja i486DX. Kooprocesor jest w środku.
A miejsce na płycie głównej o niczym nie świadczy, być może te same
płyty używano do instalacji i486SX, który faktycznie można było
uzupełnić kooprocesorem i487 (a ten, to z kolei pełny i486DX ze
zmienionymi wyprowadzeniami)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!