Re: Maxtor czy WD Caviar?

Autor: Krzysztof (zajkomi_at_yahoo.com)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 06:09:44 MET

Potwierdzam, ze Maxtor poprawil sie. Stalo sie to po wykupieniu Quantum.
Mam w jednym kompie dwa hd. Jeden Maxtor 60 giga i drugi WD tez 60 giga.
Zrobilem przelacznik, tak, ze te dwa hd nigdy nie kreca sie razem w tym
samym czasie. Pracuje albo Maxtor albo WD, zalezy jak przelacze przelacznik.
Oczywiscie przed wlaczeniem kompa. Na Maxtorze mam XP, na WD mam 2000. Wazne
zadania wykonuje na 2000, (uwazam, ze 2000 lepiej pracuje), te na ktorych mi
nie zalezy (krasz, wirus itp) robie na XP.
Tak jak wole pracowac na 2000, to WD pracuje glosniej i wolniej.
Maxtor pracuje ciszej i sprawniej. Zastanawiam sie nad zamiana systemow
miejscami, tak zeby 2000 i to co wole robic w tym systemie miec na Maxtorze,
a to na czym mi nie zalezy przerzucic na WD, czyli XP.
Chce zwrocic uwage, ze opieram moja ocene na tym co wykonuje w praktyce i
jak zachowuja sie oba drive, a nie na jakichs "benchmark'ach", robionych w
celach podniesienia sprzedazy jednej marki nad druga.
K.