Re: co myslicie o Gainward GeForce3 Ti/500 XP Jumbo?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 02:59:33 MET

On Sat, 8 Feb 2003 13:15:56 +0100, "pioded" <pioded_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Czy według Was dobrym wyborem jest karta graficzna Gainward GeForce3 Ti/500
>XP Jumbo (128 mb DDR) za około 530 zł??
Mialem do dzis cos takiego przez ostatni tydzien. Mila zabawka. Co
prawda aktualnie gry raczej srednio potrafia wykorzystac te 128MB
(pewnie Doom3 nie bedzie mial tego problemu a UT2003 nie testowalem).
Jakosc obrazu niezla - na poziomie MSI (mile mnie to zaskoczylo).
Dobrze sie kreci. W sumie na tle ubogiej aktualnie oferty rynkowej GF3
to calkiem niezla karta. Mialem mozliwosc porowanania tego z GF3 PAlit
i powiedzec moge ze warto doplacic do Gainwarda.

>A jezeli nie to dlaczego, moze zaproponowalibyście jakies Radka w podobnej
>cenie?
Jesli z jakichs powodow nie pasuje Ci GF3 to szukaj Radka 9100 w
przyzwoitym wydaniu, ale o tym niech sie wypowiadaj "wielbiciele" ;-)
ATI.

Ja wybralem Gainwarda bo:
1. Sterowniki NVidii nie sparawiaja zadnych problemow w sofcie typu 3D
Studio MAX
2. Z karty tej niezykle latwo zrobic Nvidia Quadro :-) (patrz watek:
jaka karta graficzna do aplikacji CAD'owskich)
3. Podkreca sie niezle.
4. Generuje przyzwoity obraz.
5. Generalnie bezproblemowa karta.

Pozdro