Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_konto.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 21:01:26 MET
> " _ale tylko raz_ , jeśli po jednej nieskutecznej wymianie lub
> naprawie wady istotnej w zakupionym przez nas towarze ponownie ujawni
> się wada istotna (np. rzecz nie nadaje się do użytku), konsument może
> zrezygnować z zakupionej rzeczy i żądać zwrotu gotówki, czyli odstąpić
> od umowy sprzedawca nie może usuwać wady w nieskończoność.
Pod jednym wszakze warunkiem - ze naprawa byla przeprowadzona na skutek
reklamacji z tytulu rekojmii. W przypadku, gdy byly to naprawy gwarancyjne,
a klient sklada reklamacje z tytlulu rekojmii, spzredawca ma prawo
zaproponowac naprawe z tytulu rekojmii. Gdy ta okaze sie nieskuteczna,
wowczas ma obowiazek przystac na zadania klienta.
Pozdr
Borys
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:19:40 MET DST