Re: Serwis LG

Autor: Crash (grek_p_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 22:00:06 MET

W wiadomości news:b1ui07$qba$1_at_atlantis.news.tpi.pl
 użytkownik Jacek posiadajacy taki oto e-mail <student250_at_poczta.onet.pl>
 wypowiedział(a) te oto słowa:

Rozumiem że chodzi ci o opłatę w wysokości 24 zł brutto w przypadku jak się
okaże że napęd nadawał się do czyszczenia. Trochę mnie to zaskoczyło jak
oddawałem cedeka do serwisu bo nie czytał. Zobaczymy co się okaże jak wróci.
Widocznie mieli zdyt dużo zabrudzonych soczewek

--
Pozdrówka
Crash