Re: pytanie dotyczące wyboru karty

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 14:56:31 MET

adi claimed:
> Z tego co się orientuję to Radeony mają dobre wyjście telewizyjne

Jak dystrybutor da odpowiedni kabelek do karty.

> a poza tym
> to konkretne modele to te które niedawno wyszły czyli to te nowsze A one nie
> są chyba za tanie.

9000 około 340zł
9100 (dobry!) około 440zł
9500 PRO około 1100zł

Jeśli wchodzi w grę około 700-800zł to GF 4xxx.

> Co do Geforce to dokładnie się im przyjrzyj bo z tego co
> słyszałem to lepsze są Geforce 3 od 4 (tańsze a niewiele gorsze)

GF4 MX ma wydajność GF2 MX. GF 4xxx wygląda na niezły. GF3 jest drogi a
karty Ati 9100 lub 8500 są w stanie skutecznie z nim konkurować.

> Jakieś
> dokładniejsze informacje na ten temat musiałby podać ktoś inny bo nie znam
> szczegółów.

Nie znasz.

> Osobiście bym szukał jakiegoś GeForce 3 Ti i szczerze mówiąc to zajrzałbym
> do komisu

A ja bym się zastanowił o jakie gry chodzi i czy potrzebne będzie FSAA.
Jeśli np. RTCW z FSAAx4 w 800x600 to nawet Radeon 8500 nie da pewnie rady.
Jeśli Porshe 2000 bez FSAA, to Riva TnT może zostać :))

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)