Re: prosba o pomoc

Autor: janusz (b_janusz_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 14:44:48 MET

Użytkownik "Dariusz Rojek" <barilla_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Prowadze dzialalnosc gospodarcza w zakresie regularnych przewozow chcialem
> sobie usprawnic wypisywanie minutowych rozkladow jazdy w excelu coby po
> zmianie godziny i minuty odjazdu program sam liczyl poszczgolne czasy na
> przystankach juz siedze pol niedzieli i nic mi nie wychodzi moze macie
> jakies pomysly za kazda pomoc bede wdzieczny
>
> Pozdrawiam

Jezeli komorki w ktorych masz wpisany czas odjazdu
posiadaja format czasu (13:12:00)
to wystarczy dodac nowa kolumne
np w "B2" jest czas odjazdu to w
"C2" wystarczy wpisac =B2+A1
a w A1 wpisac wartosc przesuniecia czasu
np 0:22:0
czyli odjazd o 22 minuty opozniony
tak postapic w pozostalych kom.
zmieniajac wartosc w A1 czasy na poszczegolnych
przystankach zostana skorygowane

w razie problemu pytaj
Janusz