problem z nową pamięcią DDR

Autor: Jakub Peter (jakubpeter_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 14:33:29 MET

Witajcie,
Właśnie zakupiłem nowe podzespoły do komputera. Są to płyrta gł. ECS K7S6A,
pamięć "elixir" 256MB DDR 266MHz i duron 1200MHz. Po złorzeniu wykakuje błąd
(jedne długi i dwa krótkie) co oznacza błąd parzystości pamięci RAM.

Jak już napisałem pamięc jest tylko jedna, a wszytkie komponenty są nowe.
Dla pewności po dociskałem wszytkie wtyczki, lecz rezultat jest ten sam.
Sparadziłem czy pamięć zadziała na innych (pozostałych 2) miejscach, ale
niestety nie.

Kiedy wyciągnęłem pamięć i uruchomiłem komputer, błędu nie było
(no ale uruchomić dalej się nie dało).

Moje pytania to:
 - Czy może to być wina tylko pamięci?
 - Czy może być wina płyty głównej?
 - Odrazu udać się do sklepu czy sprawdzić na innych komputerach?
 - Co zrobić jeśli (o ile to możlie) nie będzie działać u mnie a u innych
tak, czy można to reklamować?)?

Pozdrawiam
Jakub Peter
jakubpeter<wykasuj>@wp.pl