Re: reklamacja twardego dysku

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 13:46:39 MET

Marco napisał(a):

> chrzanisz facet - miałem kilka uszkodzonych sektorów na Baracuda
> IV i dostałem NÓWKĘ! I to jest bardzo FAIR

nie chrzani... wracaja naprawione, mialem kilka takich w rekach,
zreszta na allegro kilku gosci je sprzedaje, procedura jest prosta:
kupuja uszkodzone za smieszne pieniadze, wysylaja do naprawy i maja
pozniej sprawne dyski ktore opychaja jako nowki "prosto z fabryki" za
kilka razy wiecej kasy. ciekawe tylko skad biora gwarancje?

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800