Odp: Koprocesor

Autor: Rafał Syndoman (synek_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 12:57:44 MET

Pamietam, ze mialem w rekach plyte z osobnym koprocesorem, tylko ze on
przylutowany na stale. troche to dziwne ale tak bylo

Użytkownik Andrus <manpowered_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b252k4$ked$1_at_news.onet.pl...
Dzień dobry wszystkim czytającym

mam notebooka IBM700C z prockiem 486SL 25 Mhz. komputerek nie ma
koprocresora a jedynie miejsce do jego umieszczenia (tak mi się przynajmniej
wydaje). Czy istnieje możliwośc "racjonalnego" zakupu czegoś takiego ??.
Gniazdko jest kwadratowe i ma wymiary 25 x 25 mm i z kazdego boku po 17
styków

Gdzie coś takiego dostanę i czy w ogóle można coś tkiego dostać a może
wymontować z czegoś ??

Dziękuję

Andrus