Re: Sapphire 9100 128 mb czy Gainward GeForce3 Ti/500?

Autor: jarek_wierzbicki (czendler_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 12:34:02 MET

Użytkownik "pioded" <pioded_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Co lepsze i dlaczego?
> Ati Radeon Sapphire 9100 (128 mb)
> czy
> Gainward GeForce3 Ti/500 XP Jumbo (128 mb)
> Ceny porównywalne, ale nie wiem co wybrac, pomozcie
> Pozdrawiam

Z tego co sie orientuje to Radeon 9100 jest dawnym ukladem 8500 przywroconym
ponownie do zycia, wiec jest mocniejszy niz GF Ti500 (mam skan testu wiec
jakbys byl zaintererowany to moge podeslac). Z drugiej jednak strony
Gainward to Gainward - klasa sama dla siebie. O firmie Saphire nic nie
slyszalem wiec nie wiem jak to sie przeklada na jakosc i osiagi karty. Z
producentow robiacych karty na ukladach Ati z czystym sumieniem mozna
polecic Gigabyte'a oraz Powercolor.

pozdr.
jarek