dobre obudowy

Autor: [ - fred - ] (fred_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 09:45:10 MET

witam szanownych grupowiczow,

posiadam aktualnie dosyc kiepska obudowe (ATX), w ktorej cyrkulacja
powietrza dziala jednym slowem zle. chcialbym zmienic ja na cos lepszego. i
tu pytanie - jaka obudowe dostepna na rynku wybrac - chodzi mi o cos
wiekszego od mini-tower + min. 3 szuflady na napedy; jesli ktos ma jakies
doswiadczenia tudziez posiada obudowe z ktorej jest zadowolony i moglby ja
polecic, to prosze o informacje (producent, model, ew. cena), bo w sklepie
wybor jest ogromny.
z gory dzieki za odpowiedz

pozdrawiam,
fred