Re: VooDoo czy G-Force!

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 09:38:57 MET

Użytkownik "Jack!" <> napisał
> zastanawiam sie na nad voodoo 3 3000 16 mb agp lub jakis gforce tak do 80
zl
> wiem ze lepszy jest g force no ale za 80 zl kupie cos konkretnego
przypuscmy
> ze kupie gf2 mx 200 32 mb z tv jest on lepszy od voodoo ? Co polecacie ?
to ma byc tylko TV-out ?
czy chcesz tez pograc ?
np do UT,CS i innych troche starszych gierek V3 jest idealne
niestety nowe nie bardzo chca na nim ruszac(jest to ciagle powiekszajacy sie
% gier - niestety)
TV out jest w 3dfx b.dobre
ale jesli brac to V3000 lub V3500 _karty " mocowo" porownywalne z TNT2PRO
(ultra) _ w niektorych gierkach nawet wiecej ( glide wymiata)

Blesso