Re: s3 aavage 3d .jaki program do podlaczenia tv.??

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 00:09:30 MET

Użytkownik "fikolek_o1" napisał
> ktos poradzi??nie mam pomyslu jak to zrobi..??!!jakim
programem...probowalem
> Borg tv ale nie kce sie zainstalowac,bo brakuje jakiegos pliku...;-(((
tzn chcesz podlaczyc grafe do TV ?
obraz z kompa na telewizorze ?
(Borgiem ? mmm _nie jest on przypadkiem przeznaczony do kart
telewizyjnych?)
w tej karcie jest klopot z wyjsciem TV
by to uzyskac trzeba kombinowac z Biosami karty i ze sterownikami
a obraz na TV przewaznie bedzie czarno bialy
oczywiscie musisz miec podlaczony TV do wyjscia karty podczas startu kompa

Blesso