Problem z wyborem sprzetu

Autor: Maciej Adam (maciej_at_winkowski.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 01:12:41 MET

Witam bardzo
Ostatniego kompa kupowalem dawno temu, teraz kupuje sprzet dla kobiety. Nie
bardzo mam czas zeby dokladnie zaglebic sie co w tej chwili kupic najlepiej
dlatego prosze Was o pomoc.

monitor: najtansza LCD 15 cali, wiem ze musi miec czas reakcji <30ms, jak
najwiekszy kat widzienia, odpowiednia jaskrawosc. Jakas Belinea lub lite-on
w cenie do 1200 netto. CRT nie wchodzi w gre.
plyta : mysle o Asusie pod AMD-eka na Via KT333, i zeby DDR 333 w to
wchodzily. Chociaz czytalem ostatnio ze nvidia wziela sie za chipi do plyt i
tez o tym mysle
procek: Do 400 zeta jakies 1800 +
grafika: tani geforce4 64 ramu i tv-out
ramu: 256 czy warto markowowy? 100 zl drozszy od no name
do tego combo LG jakies 400 stowy
twardy 60 seagate barracuda V
sb live cos kolo 120 zlociszy + zestaw glosnikow do 200 zl , bo ma to sluzyc
rowniez jakie sprzet grajacy
mysle tez zeby wsadzic karte TV + fm jakies do 300 zeta,

pozdraw
Maciej