Wybor monitora...

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 19:37:03 MET

Witam!

Przynierzam sie do kupna monitora 17". Kwote jaka zamierzam przeznaczyc to
750-850 PLN, gdyz na wiecej mnie nie stac i troche dziwne mi sie wydaje
wydawac na monitor wiecej niz na sam komputer (nie chce tu nikogo urazic).
Na takiej idealnej jakosci to mi nie zalezy bo ani nie jestem zadnym
grafikiem, ani zacietym graczem, poprostu zwykly szary uzytkownik. W tych
granicach cenowych mam do wyboru nastepujace monitory:

HIVISION FD770A
NEC FE770
SAMSUNG SYNCMASTER 763MB
PHILIPS 107T40
HYUNDAI Q790D
LG FLATRON F700B
SAMSUNG SYNCMASTER 755DFX
VIEWSONIC E70F
AOC 7A+ TCO99 DIAMONDTRON
SAMSUNG SYNCMASTER 765MB
LG FLATRON 774FT
NEC FE771 SB

Od dwoch dni przegladam archiwa grup dyskusyjnych i juz mam metlik w glowie
poniewaz kazdy inaczej ocenia dany typ. A to Philips ma za duze ziarno i
trzeba usiasc w znacznej odleglosci by bylo ok, LG to jedni traktuja jako
ostatni zlom na rowni z Samsungiem, inni mowia ze LG akurat w monitorach
jest calkiem calkiem, Samsungi ponadto sa awaryjne i maja zrypany kineskop
bo tworzy sie odbiecie i wrazenie podwojnego obrazu. Sam juz nie wiem jaki
model jest tak naprawde w miare. Wiem ze pewnie nie ma monitora na 100% bez
wad ale ktory z powyzszej listy uwazacie za przystepny w tych granicach
cenowych.

--
Pozdrawiam
Wasiuk