Czy jest taki program...

Autor: saf (saf_at_hoga.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 19:37:35 MET

Witam.

Moze troche zbyt szeroko pojmuje tematyke tej grupy, ale z "pecetem" mam
zwiazane pytanko:

Poszukuje programu, za pomoca ktorego mozna dzwonic za pomoca modemu do
rooznych osob oraz odbierac telefony. Wiem wiem mozna podlaczyc telefon do
modemu. A czy mozna to robic ( :p ) uzywajac sluchawek z mikrofonem,
podlaczanych do karty dzwiekowej??? Bez telefony w modemie? Szukam szukam i
nic. Program niby prosty... a jednak.

Gdzie takie cus mozna znalezc (w miare mozliwosci - za darmo)??? Pliiz help.

saf