Odp: Pliz. ECS K7S5A i Athlon 1800+XP

Autor: Paweł (RAL_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 00:06:35 MET

> Prawdopodonie bios trzeba upgrade zrobić ale nie wiem jaki to dokladnie
> model...
> na plycie pisze K7S5A.. ale na stronie producenta jest takich kilka
wersji..

> jak to sprawdzic?
> a moze to nie bios?
>
> Michal
>
> DZIEKI !!!!

tak sie składa że kupiłes najbardziej ciulatą płyte "gówną" ( najtańszą)
hehe Ja mam taką samą tylko Athlona 1700Mhz też napoczątku wykrywał mi
1100- ale popprzetaktowaniu magistrali w biose już jest OK.
A jak chcesz robić upgrade biosa - to szukaj tego z najmłodszą datą.

Ale najpierw poczytaj jak to zrobić.
Na płyie nie ma o ile sie nie myle żadnych zworek- ktymi mozna by załatwić
te sprawy, wiec wydaje mi sie żę tylko sprawa biosa.