Re: obudowa Chieftec + HDD 7200 = Grrrrr...

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:20:02 MET

> Jest to i ostrzeżenie (być może Chieftec oszczędza na materiałach albo
> zmienił kooperanta) i pytanie: czy ktoś miał taki problem i jakoś
> sobie z nim poradził?

Moze nie akurat z Chieftec'iem, ale mam od jakiegos czasu takiego sporego
big towera (kiedys to nawet nazywali sky tower:) Zawsze mnie denerwowalo
takie ciche bzyczenie obudowy (wpadala w rezonans podczas pracy dysku,
czasami nawet od wentylatorow!:) Oczywiscie na poczatku nie bylo tego
problemu (lubie czesto grzebac w kompie wiec prowadniki sie troszke
odksztalcily i juz tak mocno nie przylegalo wszystko). Po bardzo dlugim
czasie sprawdzania co moze byc nie tak, zobaczylem, ze boczne klapy same w
sobie wpadaja w rezonans!!! Jak sie ja wyciagnie i "lekko szczeli z tylu" to
slychac bzyczenie. Problem rozwiazalo podlozenie tasmy izolacyjnej (moze byc
cos innego) w miejscu gdzie blacha nachodzi na siebie (tam gdzie sa
zaczepy). Dodatkowo, w rezonans wpadala jeszcze obudowa po zalozeniu klap
bocznych (na styku obudowy z klapami byla nierowna szczelina i tam pojawialy
sie szmery).

Nie wiem czy cos tobie to pomoze, ale mozesz posprawdzac to o czym
wspomnialem.