Re: kombajny..

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:06:17 MET

> Mam starą drukarkę, i zastanawiam się nad kupnem nowej, ale
zauważyłem,
> iż dopłacając drugie tyle mam do tego skaner+kopiarkę, i to wszystko
zajmuje
> mniej miejsca na biurku niż wszystko oddzielnie...(tzw. urządzenia
> wielofunkcyjne) Patrzyłem na parametry w miarę tanich (do 1100zł)
kombajnów
> (np. Lexmarka X75-770 złotych) i są okey-wystarczą mi. Ale jak z
> awaryjnością?? Z dostępnością kartridży?? Czy ktoś z Was ma coś takiego??
> Jakie ogólne wrażenia??

Kombajn jak sama nazwa wskazuje sluzy do orania w polu a nie do pracy na
biurku:) Zdecydowanie odradzam tobie jakies kombajny a w szczegolnosci
lexmarka.
Jezeli kombajn nie jest tobie niezbedny to radze zakup dobrej drukarki i
skanera osobno (co wcale nie wyniesie wiecej niz 1100zl).

Nie wiem do czego chcesz uzywac tego calego sprzetu wiec narazie nie
wypisalem jakie modele.