kombajny..

Autor: Danonwoj (wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 21:50:10 MET

WITAM!

    Mam starą drukarkę, i zastanawiam się nad kupnem nowej, ale zauważyłem,
iż dopłacając drugie tyle mam do tego skaner+kopiarkę, i to wszystko zajmuje
mniej miejsca na biurku niż wszystko oddzielnie...(tzw. urządzenia
wielofunkcyjne) Patrzyłem na parametry w miarę tanich (do 1100zł) kombajnów
(np. Lexmarka X75-770 złotych) i są okey-wystarczą mi. Ale jak z
awaryjnością?? Z dostępnością kartridży?? Czy ktoś z Was ma coś takiego??
Jakie ogólne wrażenia??
pzdr,
<WojtaS>

Author Trekking Rider