Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 21:47:26 MET

Rafał Bartoszak wrote:

> Zwykłe ProStation 2002R.
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=1807

Fajna bo ma reset u gory :)

> Do tego osobno kupiłem panel Audio + USB, czasem mi się przydaje...;)

Ano :)

> Może: WOW, czy jakoś tak...;D.

Nie, no wiesz te 4*C to normalnie masakra :)

> Żeby Cię "dobić" 39C do 43C dla MC (XP 1900+).

Dlamnei najwazniejsza jest cisza :) Temp jest mniej wazna byle sie nie
gotowalo i bylo stabilnie :)

> Jakiś badziewny Tracer dawał ponad 50 C. No i hałasował jak głupi....

W koncu to tylko Tracer.

> AFAIR Enlight był trochę szerszy, ale mi to nie przeszkadzało. A co
> do funkcjonalności - naprawdę nie ma się czego czepiać: wszystkie
> kieszenie do wykorzystania z zapasem miejsca, zdejmowane boczne
> blachy, otwieranie "bezśrubokrętowe"... Pudło jest naprawdę OK.

MI tam w moim Enlighcie najbardziej podoba sie zdejmowany przedni panel i
wyciagane do przodu blachy tak, ze moge wyjac dysk bez ruszanai pudla, no
i jeszcze dlugie i grube kable zasilajace :)

> A co ? Zaraz przyleci tu oVo i palnie wykład ? ;D

Wyklad nie potrzebny :)

> Serio, brałem multimetr i dawałem kompowi zajęcie...

I tak Enlight lepszy wiec o co chodzi? :P

> A, skąąąd...;)
> Żona ma swojego kompa, a mój mi pasuje, bo mam niebieskie żaluzje w
> pokoju ;)))

MI tam za nic do niczego nei pasuje, na wiosne bede malowal pokoj chyba
pomaluje sciany na szaro :D

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"