Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 13:54:11 MET

On Thu, 6 Feb 2003 11:56:26 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

> No to daj linka jaka masz :)

Zwykłe ProStation 2002R.

Do tego osobno kupiłem panel Audio + USB, czasem mi się przydaje...;)

> Normalnie nie wiem co napisac :D

Może: WOW, czy jakoś tak...;D.
Żeby Cię "dobić" 39C do 43C dla MC (XP 1900+).
Jakiś badziewny Tracer dawał ponad 50 C. No i hałasował jak głupi....

> Nom MoceComrobi niezle blach tylko troche gorzej z funkconalnoscia.

AFAIR Enlight był trochę szerszy, ale mi to nie przeszkadzało. A co do
funkcjonalności - naprawdę nie ma się czego czepiać: wszystkie kieszenie
do wykorzystania z zapasem miejsca, zdejmowane boczne blachy, otwieranie
"bezśrubokrętowe"... Pudło jest naprawdę OK.

> Khem, khem co Ty porownujesz :)

A co ? Zaraz przyleci tu oVo i palnie wykład ? ;D
Serio, brałem multimetr i dawałem kompowi zajęcie...

> Rozumie, ze zonie bardziej do zaslon pasowal ;)

A, skąąąd...;)
Żona ma swojego kompa, a mój mi pasuje, bo mam niebieskie żaluzje w
pokoju ;)))

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!