Re: LG czy Liteon, a moze cos innego??

Autor: Krzysztof Sawicki (ksawicki_HAHA_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 20:26:04 MET

Za siedmioma górami, za siedmioma lasami, dnia *03-02-07 07:51*, nieco
cuchnący parafiną w proszku mason o finezyjnej nazwie *Zynkt* podzielił
się z nami swoimi chorymi myślami:

> Polecam Liteony, rzeczywiście sprawują się dobrze.
> Może poza tym że... Liteon 52x kilka tygodni temu rozsadził płytę
> podczas odtwarzania, po czym stał się bezużyteczny.
> Do mankamentów zliczyłbym jeszcze głośną pracę.

Ha. To nie słyszałeś LG. Niestety zauważyłem, że Lite-On nie jest
najlepszy do odczytu. Ale jako nagrywarka jest OK.

     / Krzysztof "Salceson" Sawicki  ksawicki(at)go2.pl /
    /        http://www.antylameriada.prv.pl/          /
   /    Linux Registered User: #301872   GG: #2866574 /
  /  "Naturam expellas furta, tamen usque recurret"  /