Re: LG czy Liteon, a moze cos innego??

Autor: piotrek (raqu_at_op.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 07:52:53 MET

> Sam mam LiteOna 48x12x48 i jak do tej pory niemoge nazekac. Pare osob
> majacych te nagrywarki juz od dluzszego czasu nawet na kilq kompach
wlasnie
> LiteOny mi polecalo czyli niemoze byc tak zle:-) Tez polecam LiteON

ja mam liteon 32-12-40 i hmm, malo wypalam ale zauwazylem jeden problem, byc
moze w nowszych liteonach tego nie ma. mainowicie po nagraniu plytki wzialem
ja do znajomego i jego cdrom nie widzial tego co nagralem, mialem wiesci ze
innym osoba tez sie to dzialo , byc moze przez starszej generacji cd romy,
ale tak to chodzi dobrze, i cena minimalna
pozdrawiam
piotrek