Re: Radeon 9000 vs Savage 3d

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 10:16:55 MET

Użytkownik "Robik123" <robertsl_at_hoga.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam!
>
> 1. Czy zauważę zmianę karty graf. z S3 Savage 3D 8MB na Sapphire Radeon
> 9000 z VIVO (chodzi o jakość obrazu w "Windowsie")

Tak

> 2. Czy ten Radeon umozliwia np. puszczenie filmu na tv i jednocześnie
> umozliwi mi pracę np. w Excelu na monitorze? Wiem że jest HydraVision ale
> nie wyczytałem żeby można było tak robić jak w np. GF MX

Mysle, ze mozna by wlaczyc pulpit rozszezony i tak uzywac

> 3. Polecacie tego Radka czy może coś z klanu nVidii?

Ja mam Radka 9000 PRO Supergrace, wczesniej mialem GF3 Ti 200 Sparkle i
jakosc obrazu jest lepsza, a na TV o wiele lepsza. Jak bedziesz kupowal, to
zwroc uwage, czy daja ci wlasciwy kabel (ale z VIVO nie powinno byc
problemu).

> 4. Ta karta jest prądożerna, mam zasilacz Codegena 300W, wytrzyma
> (CDRW,CD,Atlhon 1700+,256SDRAM,60BARRACUDA,ECS k7s5a)?

Ta karta nie jest pradozerna (w stosunku do R8500/R9100), zwroc uwage, czy
jest bez wentylatora, bo poco ma halasowac?

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl