Radeon 9000 vs Savage 3d

Autor: Robik123 (robertsl_at_hoga.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 09:37:44 MET

Witam!

 1. Czy zauważę zmianę karty graf. z S3 Savage 3D 8MB na Sapphire Radeon
9000 z VIVO (chodzi o jakość obrazu w "Windowsie")
2. Czy ten Radeon umozliwia np. puszczenie filmu na tv i jednocześnie
umozliwi mi pracę np. w Excelu na monitorze? Wiem że jest HydraVision ale
nie wyczytałem żeby można było tak robić jak w np. GF MX
3. Polecacie tego Radka czy może coś z klanu nVidii?
4. Ta karta jest prądożerna, mam zasilacz Codegena 300W, wytrzyma
(CDRW,CD,Atlhon 1700+,256SDRAM,60BARRACUDA,ECS k7s5a)?

Pzdr