Re: Laserowe drukary - pytanie...

Autor: Jarek \(Cobra\) Marecik (bcy0191_at_rejestracje.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 08:18:30 MET

> Pozwole sobie nie zgodzic sie. Bebny sa do niczego, na obiecane przez
> producenta 100 tys stron lub trzy lata pierwszy wytrzymal 13 tys i 2 lata,
> drugi 37 tys i tez 2 lata.

> Posiadam jako uzytkownik spore doswiadczenie w drukowaniu duzych ilosci
> stron i zdecydowanie odradzam Kyocere.

Cóż, na kilkadziesiąt sprzedanych przezemnie lub moich współpracowników
i kilkadziesiąt znanych mi i używanych drukarek tej firmy
większość przekroczyła zakladany czas pracy trwałości bębna i ilośc
wydrukowanych
stron na pojedynczym tonerze.

Nie jest to reguła - ale we wszystkich znanych mi przypadkach
kłopoty były spowodowane niestosowaniem się do instrukcji obsługi
lub uzyciem nieprawidłowych (niezalecanych) elementów eksploatacyjnych.

Jarek