PROSZĘ TEGO NIE CZYTAĆ

Autor: zbychu_ziomal_at_op.pl
Data: Thu 06 Feb 2003 - 22:49:57 MET

cze wszystkim

Słuchajcie mam taki problem. Niedawno robiłem formata na dysku i normalnie sie
wszystko zainstalowało (ku mojemu zdziwieniu):). Jedyne co to nie działa
dźwięk. Mam zintegrowaną kartę VIA AC'97 i mam do niej odpowiednie sterowniki.
Zainstalowałem te sterowniki i niby wszysto gra a jednak w głośnikach cisza.
żadna muza mi nie chce odpalić. Głośniki są podłączone poprawnie (niektórzy
mówili że może w złą "Dziurkę" wsadziłem "Kabelek" ale jest dobrze wszystko
zrobione). W windowsie normalnie pojawia mi się głośniczek w prawym dolnym
rogu i wygląda że wszystko jest ok. W BIOSIE też sprawdzałem i jest wszystko
odblokowane (chociaż specem od Biosu nie jestem to myśle że to nie tu jest
błąd)/ Gdy odpalam winampa pojawia mi się komunikat:

 "Unsupported PCM format (44100 Hz bits per sample, 2 channels). Please change
format settings in input plug-in configuration or change output device in
waveOut plug-in configuration"
                     a na dole jest jeszcze
"Error code 32 Windows error message: MMSYSTEM032 Okreslony foramt nie moze byc
przetlumaczony ani obslugiwany. Zastosuj funkcje zdolnosci w celu przejrzenia
obslugiwanych formatow"

Czy ktoś wie może o co chodzi? Przeinstalowywałem sterowniki ponad 2o razy i
kombinowałem we wszystkie strony. Bardzo proszę o jakieś pomysły co mogę zrobić
ażeby wkońcu ten dźwięk się pojawił.

Jeśli ktoś będzie potrzebował zadać pytanie w celu upewnienia się może mi je
wysłać majlem.

Z góry dziekuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich speców od kart dźwiękowych