Re: zasilacz Chieftec HPC-360-202

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 22:57:28 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "jaju" <jaju_at_poczta.onet.pl>
napisal mniej wiecej Thu, 6 Feb 2003 18:46:55 +0100 (o ile mu zegarek
dobrze chodzi) cos takiego:

>witam
>czy ma ktoś zasilacz Chieftec HPC-360-202 i moze mi powiedziec jak sie
>sprawuje bo własnie myśle o jego zakupie?

Elektronika z solidnych części, zaprojektowany troche niedbale (małe
radiatory, chaos na płytce), część egzemplarzy lekko "bzyczy" w czasie
pracy, wentylatory chińskiej firmy SuperRed ciche do ok. 1500RPM
ale problem w tym że rozrzut wartości elementów jest duży i wentylator
na początku chodzi w jednym egzemplarzu 900RPM a w innym 1600RPM,
przy dużym poborze mocy obroty znacznie wzrastają, zasilacz się
poważnie grzeje (wersja 1-wentylatorowa).
Od września 2002 ani jeden u nas nie padł a komputery to prądożłopy.

Reasumując: zasilacz porządny ale jest około 66% szans trafienia na
cicho pracujący.

Pozdrawiam

oVo