podział na partycje w notebooku

Autor: Hudson Hawk (hudson_hawk_at_o2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 22:26:21 MET

Witam

Z pozoru trywialny problem.
Mam laptopa HP OmniBook Xe3. Dysk 30 GB. Do zestawu mam dołączone Recovery
CD z WinXpHE. Standardowo system tworzy jedną partycję i tam wrzuca
automatycznie cały system. Przy instalacji jest możliwość aby system był
wrzucony tylko na dysk C. Zrobiłem zwykłym FDiskiem 2 partycje (primary i
extended), założyłem dysk D i kazałem zainstalować system tylko na dysku C.
Poszło z pozoru ładnie, ale system nie dał się podnieść. Sprawdzałem,
partycja C była aktywna. Przeinstalowałem wszystko jeszcze raz domyślnie.
Spróbowałem nastepnie Partition Magic 5 nie daje rady. Cała partycja jest
jako NTFS i opcja Resize jest nieaktywna.
Już nie mam pomysłów czego jeszcze spróbować.

Pozdrawiam,
HudsonHawk