Re: jaka roznica?

Autor: Maciej Darocha (qbak_at_an.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 21:39:59 MET

> slyszalem ze miedzy wyjsciem s-video na karcie graficznej
> a wyjsciem takim na chinche jest roznica w przekazywanym obrazie do
> telewizora. CZy roznica jest widoczna??

W S-video sygnal rozdzielony jest na luminancje i chrominancje - ogolnie po
prostu jest nieco lepsza jakosc podobno (nie wiem, nie sprawdzalem
osobiscie - ale cos w tym musi byc). Wiekszosc kart pozwala na wybor
pomiedzy s-video, a composite (czyli sygnal w jednym kawalku) - wtedy
potrzebna jest przejsciowka na czyncza.

--
*** pozdrawiam ***
Maciej 'Qbak' Darocha