LG czy Liteon, a moze cos innego??

Autor: Ja_Nul^ (ja_nul_at_o2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 21:13:19 MET

Chciałbym kupić nagrywarkę w cenie do 300zł, i nie wiem, co wybrać,
oczywiście przestudiowałem dokładnie testy na http://www.cdrinfo.pl, ale
dalej mam wątpliwości, zastanawiam się nad liteonem 48x12x48, ewentualnie
nad 52x24x52( w tym wypadku musiałbym poczekać jeszcze trochę aż spadnie
cena), i LG 48x24x48.

Tak, więc Liteon czy LG( wiem, że każda nagrywarka ma swoje dobre i złe
strony, ale ja właściwie będę nagrywał wszystko, szybkość, czy łamanie
zabezpieczeń są dla mnie mało istotne, znacznie bardziej zależy mi na
jakości)?

Słyszałem, że Liteony są dużo bardziej zawodne niż LG czy to prawda?

Mógłbym oczywiście zainwestować również w jakąś lepszą, nagrywarkę, ale nie
sadzę by miało to sens, bo z kasą u mnie nie najlepiej, nie będę nagrywał
jakiejś wielkiej ilości płyt, a skoro zarówno LG jak i Liteony, mają 2 lata
gwarancji, myślę, że to dla mnie najlepszy wybór.

Tak, więc drugie pytanie brzmi, czy w moim przypadku, lepiej kupić droższą
nagrywarę, np. Teac-a?

Z góry dzięki za pomoc!

Pozdrawiam!

Ja_Nul^