Re: Szybkie pytanie przed kupnem

Autor: Tomac (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 16:01:22 MET

Użytkownik "DJNawroteX" <tytan_at_polhost.pl> napisał w wiadomości
> Wtyczka standardowa - minijack. Skoro sa trzy wyjscia - kazdy na inny
> kanal - to czy po podlaczeniu zestawy do jednego z wyjsc karta wykorzysta
> wszystkie glosniki (2-subbofer)?

Tak jak napisałem niżej - wykorzysta je jako 2 głośniki. Zresztą taka jest
rola subwoofera w tego typu głośniczkach. W subwooferze jest zwrotnica,
która część dżwięku powyżej częstotliwości odcięcia wysyła na satelitki,
część poniżej - na suba (który subem jest tylko z nazwy, ale to inna
bajka:-))

Pozdr,
Tomac