Re: Szybkie pytanie przed kupnem

Autor: Tomac (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 15:42:14 MET

Użytkownik "DJNawroteX" <tytan_at_polhost.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow
>
> Przymierzam sie dzisiaj do zakupu Sound Blastera Live'a 5.1. W zwiazku z
tym
> mam pytanie: czy karta obsluzy taki zestawik:
> - przednie glosniki: 2.1 altec atp3 (wychodzi jeden kabel do kompa - bez
> rozdzielenia na subbofer i satelity)
> - wzmacniacz elzabeth + dwie kolumny Sony
>
> Czy karta obsluzy taki zestawik, szczegolnie zestaw 2.1? Obilo mi sie o
> uszy, ze moga byc problemy z subboferem.
>
> Prosze o szybka odpowiedz.

Nie powinno być problemu, 2+1 podłączane jednym kabelkiem będą traktowane
jako para . W mikserze ustawisz że są 4 głośniki i po problemie. Subwooferek
od takiego zestawiku nie będzie traktowany oddzielnie (dziwne żeby był:-) ).
Podłączasz do jednego wyjścia głośniczki, do drugiego wzmak i po sprawie. JA
tak mam, na przodzie są słuchawki (do grania i słuchania przy pracy na
kompie) na tył podłączony wzacniacz z kolumnami (muzyka i filmy oglądane na
TV przez TV-out). Zależnie co chcę żeby grało, ustawiam odpowiednio balans
przód - tył.

Pozdr,
Tomac