Re: nowy zasilacz - Pomocy !!!

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 13:05:58 MET

> Chce dołożyć nagryware ale nie wiem czy nie bedzie dymu z kompa. Czy można
> sklepie zakwestionować taki zasilacz ? Czy mogłem dostać jakąś wybrakowaną

Co to znaczy skacza jak zwariowane ?
mam ten zasilacz (od miesiaca) na identycznym celeronie, do tego ECS
+GF4ti4200 i zasilacz ma najlepsze, najstabilniejsze napiecia jakie
widzialem wsrod wielu niemarkowych zasilaczy ktore mialem okazje testowac
(codegen, feel, foxconn, ....)
napiecia:
+3.3=3.39
+5=5.25
+12=12.43

co prawda w niemarkowych urzadzeniach jest problem z powtarzalnoscia
egzemplarzy( wiec moze to Twoj problem)
no i ten zasilacz wyciagnie jakies max 320W...

GM