Pomocy! (Epson Perfection 1260 Photo)

Autor: pavel (wywal_to_pavel_at_komtur.com.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 13:15:26 MET

Pytałem kiedyś, ale po szeroko zakrojonych poszukiwaniach w różnych
miejscach nic się nie dowiedziałem; oto problem:

Windows 98 lub Me i skaner Epsona (1260 lub 1250) - świeża instalacja.
Zainstalowane sterowniki TWAIN (próbowałem wersji dostarczonej ze skanerem,
jak i najnowszych ze stron Epsona).

Podczas skanowania (czasem nawet "preskanu") mam błąd biblioteki
ESINT23.DLL...
Występuje nieregularnie, ale nieuchronnie.

CO ROBIĆ? Ktoś z Was to zwalczył może?

--
pozdrawiam,
pavel