Re: podkrecanie procka a grafika ?

Autor: Tomac (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 09:24:41 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fastviper_at_telkab.pl> napisał w wiadomości
> Jarek JARO G. claimed:

> Moim zdaniem nie - ta karta ma bardzo słabą wydajność i procesor jej nie
> pomoże.

To chyba zależy od rozdzielczości. W zeszłym roku kupiłem Dorona 1000 i
przez jakiś czas miałem go z starusieńką Rivą TNT i w 640x480 wszystko
śmigało aż miło (pomijam gry o jakiś całkiem ekstremalnych wymaganiach).
Słowem - powinienneś odczuć różnicę w niższych rozdzielczościach, ale nie
licz że dzięki nowemu prockowi przesiądziesz się na wyższe rozdziałki, ale w
nowsze gry pewnie pograsz bardziej komfortowo.

Pozdr,
Tomac