Re: soltek 75 drv5 czy drv4

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 03:31:18 MET

Antoni Ruszkowski claimed:
> wie jak to jest w przypadku tych dwoch modeli. czy drv5 (kt 333) jest
> mocniejszy niz drv4 (kt 266a). prosilbym o rade - cenowo sie roznia o
> jakies 30 zl. jakies inne pomocne opinie nt ww plyt rowniez mile
> widziane:)

Zaletą posiadania płyty na kt333 jest to, że można puścić procesor i
pamięć na 166 (obniżając mnożnik). Podobno athlony to lubią (co
potwierdził mój mały teścik). Na kt266 puścisz na 133 tylko (dobrze
mówię ?).

Decydująca powinna być funkcjonalność płyty, dodawane bajery, wspierane
teraz i w przyszłości procesory (w kt266 nie włożysz procesora wymagającego
166FSB. W KT333 przynajmniej jest fizycznie szansa na to). DRV5 ma także ABS
(który dziś testowałem i działa :).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ (@10x166), Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@120%)