Re: soltek 75 drv5 czy drv4

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 11:36:57 MET

Użytkownik "Antoni Ruszkowski" <antrus_at_free.polbox.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> mam zamiar zakupic plyte glowna solteka. wacham sie miedzy sl-75 drv5
> lub sl-75 drv4. mozna by rzec ze to co nowsze to lepsze. spotkalem sie
> jednak z opiniami ze nie zawsze ta regula sie potwierdza np. nowsze
> kt-400 wcale nie jest takie znowu bardziej wydajne niz kt-333. moze ktos
> wie jak to jest w przypadku tych dwoch modeli. czy drv5 (kt 333) jest
> mocniejszy niz drv4 (kt 266a). prosilbym o rade - cenowo sie roznia o
> jakies 30 zl. jakies inne pomocne opinie nt ww plyt rowniez mile
> widziane:)
> [...]

odpowiedz zalezy od tego na jak dlugo kupujesz plyte glowna i jaki procesor
chcesz do nie wlozyc
drv4 np nie obsluguje procesorow na szynie 166 a na dodatek dopiero od
wersji P4 (PCB) nowe prpcesory w technologii 0.13

Jesli kupisz sobie drv4 to na pewno pojdzie ci palomino nawet 2100+ i
popracujesz na tym ponad rok lub dwa to bedzie ok. jesli jednak chcesz kupic
teraz np 1700+ 0.13 u i podkrecic go np na 2000+ a za pol roku kupic np
2700+ lub 3000+ na szynie 166 to zostaje ci tylko drv5

MaPia