pytanie laika - skutki dolozenia drugiego dysku

Autor: pawel_k (pawel_kkk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 21:07:51 MET

Witam,
chhcialbym sie dowiedziec jakie skutki bedzie mialo dolozenie drugiego dysku
do mojego komputera.
Problem polega na tym, ze moj komputer to juz prawie zabytek (celeron 500
Mhz) z dyskiem 15 GB (z interfejsem ATA 66 - cokolwiek to znaczy ;)).
Ostatnio zaczelo mi troszke brakowac miejsca i chcialem sobie kupic dysk 40
GB ale dowiedzialem sie ze bios nie bedzie widziec dysku z interfejsem
ATA-100 bo mam przestarzala plyte glowna. W zwiazku z tym jedynym wyjsciem
jest kupno drugiego dysku 15-20 GB (drugim wyjsciem jest modernizacja kompa
ale do moich potrzeb ten obecny mi wystarcza a po drugie to problem
pieniedzy :)). I tu pojawia sie pytanie: jaki wplyw bedzie mialo dolozenie
drugiego dysku? Czy w jakis sposob praca komputera moze sie spowolnic? Czy
dolozenie 2. dysku spowoduje wzrost halasu?

pzdr
Pawel

ps. sorry za poziom pytan ;)