Re: ATI 8500LE sapphire + S-VIDEO + winXP - unkown hardware error

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Wed 05 Feb 2003 - 20:48:00 MET

boby wrote:
> windows xp mam blue screena i komunikat "unknown hardware error" i
> memory dump na dysk,
> jak sobie z tym poradzic???

mialem to samo z radeonem 9000 pro z vivo produkcji HIS'a, wszystko bylo ok
do momentu zainstalowania sterow od ati (2.5, 3.0, 3.0a + dx8.1 z xp i
dx9.0) zawsze to samo), na w98 tez byl zwis, wymienilem na 9000 bez pro i
bez vivo i dziala bez zajakniecia (testowalem wczesniej na sapphire 9000 bez
pro z vivo i tez bylo ok, ale przy 9kpro hisa sie sypalo. żeby było
śmieszniej his na innym kompie chodzil, tzn testowalem tez na msi kt400 z
agp 8x i axp 1,7 (o,13) oraz 256 ddr i dzialal, u mnie na msi kt7turbo le,
xp 1,7 palomino , 768 sdr sypal sie dokladnie z takim komunikatem

p.s. odlaczanie s-video nic nie dawalo

p.p.s. rozwiazania nie znalazlem, a szkoda (tylko 1 weekend zmarnowany,
kilka razy reinstalowany xp takze s sp1 i nici :(