Re: ATI 8500LE sapphire + S-VIDEO + winXP - unkown hardware error

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 21:42:51 MET

Jakiej firmy karta. Może nie trawi oryginalnych sterowników ATI. Spróbuj
sterowników dostarczonych z kartą albo generic. Czy masz zainstalowany ATI
Control Panel?
Przy uruchamianiu komputera karta ATI sprawdza, czy coś wisi na wyjściu
telewizyjnym. Jeżeli tak to ładuje odpowiednie moduły sterujące
wyświetlaniem na telewizorze. Przynajmniej ja tak widziałem. Jeżeli
telewizor podłączałem po uruchomieniu komputera, to nie aktywne było wyjście
TV. Coś musi być nie tak z obsługą wyjścia TV, czy na kablu Composite jest
to samo?
Józef