Re: kombajn A3

Autor: ianus (REMOVEianus_at_op.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 19:46:50 MET

Użytkownik "Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisał w wiadomości

> Jezeli masz na mysli kopiowania i drukowanie w kolorze to:
> Kupowanie kombajnu to nie najlepszy pomysl. Poza tym jest niewiele takich
> urzadzen na rynku, ktore kopiuja w A3. Ja osobiscie byl kupil osobno
> drukarke i skaner. Jezeli masz komputer w poblizu to polecam np. zakup
> drukarki: HP DJ 1220C Pro (okolo 1500zl) lub bardziej ekonomiczna HP Color
> InkJet 1700 (okolo 1900zl, kazdy kolor dokupuje sie osobno co obniza
koszty
> ekspoatacji) i skanera:
> Plustek OpticPro A3U (okolo 1400zl ).

Chodzi raczej o urządzenie czarno-białe. Właściwie podstawową jego funkcją
ma być właśnie kopiowanie dlatego raczej wyklucza to układ skaner+drukarka,
natomiast gdyby można go wykorzystac dodatkowo jako drukarkę to byłoby po
prostu bardzo miło :) Widziałem takie maszyny np. Sharp (AL-840 chyba)
jednak obsługują tylko format A4.

Pozdr.
JS