Re: kombajn A3

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 14:03:46 MET

> Czy są dostępne na rynku kombajny drukarka-kopiarka dające możliwość
> kopiowania formatu A3? Jesli tak to które są warte zakupu?

Jezeli masz na mysli kopiowania i drukowanie w kolorze to:
Kupowanie kombajnu to nie najlepszy pomysl. Poza tym jest niewiele takich
urzadzen na rynku, ktore kopiuja w A3. Ja osobiscie byl kupil osobno
drukarke i skaner. Jezeli masz komputer w poblizu to polecam np. zakup
drukarki: HP DJ 1220C Pro (okolo 1500zl) lub bardziej ekonomiczna HP Color
InkJet 1700 (okolo 1900zl, kazdy kolor dokupuje sie osobno co obniza koszty
ekspoatacji) i skanera:
Plustek OpticPro A3U (okolo 1400zl ).

Jezeli masz na ten cel wiecej niz 10tys. moge podac inne modele:) To co
tutaj przedstawilem to raczej optymalna konfiguracja przy niskich nakladach
finansowych.