Re: Drukarka A3

Autor: Blaszak (blaszak_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 18:37:26 MET

"slawek_xl" <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl> wrote in message

> O ile dobrze rozumiem chciałbyś tworzyć dokumenty w układzie A4 pionowo,
> zaś kartki wkładać do pojemnika poziomo i sterownik miałby właściwie
> obracać wydruk.?
Tak wlasnie chcialbym. Czy moje argumenty (ktore gdzies tam napisalem)
sa na tyle bezsensowne, ze producenci drukarek nie daja mozliwosci
dowolnego wkladania papieru?

> Niestety sterowniki tej drukarki takich funkcji nie mają. Jeżeli nie ma
> tej możliwości w aplikacji, sterownikiem tego nie załatwisz.
Z tym sie niestety juz chyba pogodzilem. Wielka szkoda.
Podobno niektore programy mozna do tego zmusic,
ale Worda zdaje sie nie :(

> Obsługi druku dwustronnego w sterownikach również brakuje. Trzeba w
> programach ustawiać wydruk parzystych , po wydrukowaniu obracać plik
> kartek i drukować parzyste (oczywiście wcześniej usuwając ostatnią -
> jeśli jest nieparzysta :). Większość programów to umożliwia i tak chyba
> robiłeś?

Tak wlasnie robilem. Czyli tylko to mi pozostaje :(

> [...]
> konkretnej aplikacji nie do wszystkich opcji może być dostęp.
> Jeżeli drukujesz BC-20 to lepiej obrazki konwertować z koloru na BW
> (nie na odcienie szarości) dobrymi programami graficznymi i dopiero
> używać w aplikacjach. Oczywiście jest z tym sporo roboty.
> Natomiast przy BCI-21 (3 kolory +czarny) drukarka potrafi tworzyć dużo
> lepiej odcienie szarości i obrazki są całkiem dobre pomijam czas wydruku
> i stronę finansową i sens takiego rozwiązania. Oczywiście na jakość
> wydruku grafiki bardzo duży wpływ ma papier i to, czy atramenty są

Sciagnalem jeszcze inne sterowniki i juz dziala!!! Tamte sterowniki
byly jakies zrabane. Wszystko juz jest super :)